maandag 13 juli 2015

Het aantal artikelen dat ik aanbied na afloop van mij lezingen neemt gestaag toe. Ik vind het altijd leuk om creatief bezig te zijn met de afbeeldingen van graancirkels die ik ooit heb gefotografeerd vanuit de lucht. Sommige artikelen komen en gaan maar in principe kun je alles nabestellen, zoals de Goddess raamhanger. De laatste aanwinst is beschilderd keramiek met graancirkel motieven.



Ik ben er erg trots op dat het me gelukt is om prachtige, echt zilveren hangers van de Goddess te bemachtigen met verschillende edelstenen als solar disk (rechts op de foto). Voor slechts €27,50 verkrijgbaar in een prachtig passend doosje met een afbeelding van de Godinnen graancirkel uit 2008. Natuurlijk krijg je ook een papiertje erbij waarop staat wat het betreffende edelsteentje voor je kan doen.




Ook zij er nieuwe kaarten verkrijgbaar. €0,50 per stuk of 3 voor €1,20





De zomer is nog maar net begonnen maar voor het kalenderjaar 2016 is de nieuwe kalender al binnen! Hij kost €14,95 ex. verzendkosten. Stuur me even een mailtje als je belangstelling hebt: annemiekewitteveen66@gmail.com


Meest of al is de Goddess formatie een rol in mijn leven gaan spelen na haar verschijning in 2008 nadat ik haar samen met Ann Shield heb gemanifesteerd. Voor kinderen heb ik nu ook een Goddess knuffelpop gemaakt volgens de richtlijnen van de Vrije school, zoals de bekende Graankabouters- of vrouwtjes ook worden gemaakt. Voor seizoen 2015 heb ik al een aantal lijfjes liggen die alleen nog maar hoeven worden gevuld. Van de Nederlandse formatie aan de Merentjesweg heb ik al twee exemplaren liggen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten